Gott nytt år!

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hämta mig. Vi ska träffa några vita herdar i taxinge och sen mickes mammas flock i almnäs. Det kommer att bli några timmar ute i kylan. Jag tycker verkligen inte om kylan efter att jag låste ut mej i tisdags.
Min lilla bebis Diva är super duper rädd för smällare, självklart har vissa idioter redan börjat smälla en vecka innan 12 slaget non stop 24/7. :@ jag blir så arg och ledsen när jag ser henne ligga och skaka intryckt vid Micke :( bara för det så måste hon bo hos mina föräldrar där dom inte alls smäller så här mycket. Ska det behöva vara så? Det är hemskt att se henne ligga och skaka hon kan bli så rädd att hon hamnar i chocktillstånd. Min lilla tjej:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0