Imorgon kommer min stora syster!

Jag har frivilligt ändrat mina arbetstider från 08:30-17:00 till 07:00-15:30. Ingen på min avdelning är där så tidigt förutom jag. Personligen väljer jag hellre att sluta tidigt än att ta sovmorgon för det kan jag ta på helgerna.
Storasyster Alicia har sovit hos mej och Micke nästan en gång varje vecka men känner sej inte så taggad på det eftersom jag måste åka kvart över 6. Iallafall har hon ändrat sej och kommer hit imorgon. Det är så mysigt att få ha min syster här hos oss, jag önskar hela min familj ink hundarna och katten erik oxå kunde vara här haha... Nu får jag släppa det och växa upp, jag har valt att flytta hemmifrån och ångrar det inte ett dugg heller. Jag liksom bara saknar dom andra. Aja nu ska jag fortsätta kolla på fotboll, Zlatan har redan gjort mål. Han är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0